* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
Nieznajomość prawa szkodzi, a języków obcych kosztuje2008-07-25 11:36:35Poziom znajomości języka angielskiego w Polsce należy do najniższych w Europie, co jest niestety wynikiem wieloletnich zaniedbań polskiego systemu edukacji, braku dostatecznej liczby wykwalifikowanych nauczycieli i niskiego poziomu nauczania. Według danych Eurostatu jedynie 29% Polaków deklaruje znajomość angielskiego, przy średniej unijnej wynoszącej 51%. |
|
Rewolucje w nauce2008-07-21 14:04:41Rewolucja naukowa - gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości, powodujące przewartościowanie panującego w nauce paradygmatu. To oczywiście definicja oparta na poglądach myślicieli. Idąc dalej tym torem myślenia warto zastanowić się na tym, z jakim typem nauki mamy obecnie do czynienia? |
|
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
|
Projektowanie skutecznych szkoleń i innych działań rozwojowych dla sprzedawców o zróżnicowanym doświadczeniu zawodowym2010-01-04 15:15:45Jeśli czytasz te słowa, to prawdopodobnie masz lub będziesz miał coś wspólnego ze szkoleniami sprzedażowymi. Pozwól, że na początek spytam: kiedy najczęściej zamawiane są szkolenia dla działu sprzedaży? Są dwa takie przypadki, które niesie moja trenerska i sprzedażowa praktyka. Pierwszy, ten przyjemniejszy dla wszystkich zainteresowanych, to wtedy kiedy „się sprzedaje”. To dobry czas, w którym trzeba jakoś docenić zespół, więc zamawia się dzika, alkohol… i trenera, który poprowadzi szkolenie integracyjne. |
Szkolenia zarządzanie sobą w czasie Interpersonalne szkolenia biznesowe Łomża, Podkarpackie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.